100!

Jepp!
Nu ska det vara 100 dagar kvar tills lilltrollet tänkt titta ut, räknaren går 2 dagar fel.
Men det är ifall man räknar på beräknat datum.
Och det är ju som om man skulle köpa en lott, inte skulle jag vinna nått...
Tänkte först inte skriva nått idag, jag känner mig bara sur, less och eländig.
Inte alls nått vidare att bara vara hemma och skrota på och det känns som vi kommer va sjuka ett tag till, piss.
Jag har ingen lust alls att åka till någon och smitta ner dem.
Plus att det har varit för kallt för mitt lilltroll att vara ute nu några dagar.
Kan tänka er igår när det blev lite varmare, jag slängde bokstavligt ut oss.
Men fy fan va ensamt det blir tillslut.
Även om trollungen är min älskling nr ett så behöver ivarefall jag lite vuxet sällskap lite då och då.
Men, men inget att göra åt.
Kärleken kommer hem så sent på dagarna och då är ivarjefall jag toktrött. Men då pratar vi en hel del.
Idag var vi till banken och flyttade alla mina konton.
Gick sedan till det nya stället med barngrejer.
Skulle precis ta och gå men började prata en massa med hon som jobba där.
Kändes skönt att bara surra lite om typ ingenting.
Aja...
Glömde nästan...
Har kommit på vilken färg jag vill ha i badrummet nere om vi ska renovera där.
Det ska vara rött!
Inte nått mesigt vitt.
Underbart härligt rött ska de få bli OM vi ska göra om.


Inte våran bebbe...men typ såhär kan den se ut just nu.

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja,vi gör alla olika, för oss funkar med overall...

Hoppas du blir friska snart, så du orkar ha nå kalas!

KRAM!

2009-02-06 @ 08:58:52
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Therese

100 dagar kommer att gå sååå fort :)

Hoppas att ni snart är pigga och krya igen!

Kram

2009-02-06 @ 11:47:17
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0