VINNARE!

Jomen justja!
Bon som alltid är våran vinnare vann en present när vi satte in hans bild i tidningen.
Söttrollis!
Bon fick en stort kuvert i brevlådan som han högtidligt öppnade.
men hua va han vart besviken.
Vad va det för nått?
Jo, en t-shirt med tidningens logga....
Tur att mormor kom förbi och hade med sig en väldigt gön reflexväst och en nalle puh bok, ja att mormor satt i soffan när Bon vaknat från middagsvilan, det var nog bästa vinsten.
Bon gillar sin mormor mycket!
Men t-shirten den hittade jag under bordet i en hög.
Lite tråkig vinst kan ju jag med tycka men kul att just Bon vann tycker jag endå.

Fick till lite på övre väningen medans mormor underhöll bröderna bus.
Det är helt galet men Freddie försöker hela tiden att sätta sig när han står på alla fyra.
Han liksom fäller ut ena bene åt sidan och sträcker ut ena armen samtidigt plus det ser ut som han tänker ställa sig upp.
Vi måste verkligen sänka hans spjälsäng så inte det händer någon hemsk olycka.

Nu ska jag läsa llite väl valda bloggar!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Tack så mycke :D

Jag hjälper dig gärna med en design, ha haft en design torka ett tag och inte kommit på vad jag ska göra men nu verkar det kommit tillbaka.. :D

Maila mig ang färger du vill ha i bloggen och om du vill ha några bilder i headern samt lösenord och mailadress så ska vi kunna knåpa ihop nåt :D

2009-12-05 @ 14:02:17
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men gud va häftigt, 25 kilo!!!

Delar du med dig av receptet??? =)

Krama om småprinsarna så höres vi,

KRAM!!!

2009-12-06 @ 00:32:18
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0