WEEE!

Va ett tag sedan jag skrev.
Men seriöst, är det nån som läser dyngan...=-)
Ifall nån undrar så överlevde jag bakteriehärden denna gång med men det var segt.
Jag och sönerna har hunnit med att semestra lite med mormor och morfar.
Vi for till Hammarstand för att träffa släkten sedan vidare till Östersund och Frösön för att träffa mera släkt på djurparken...
Måste få vara helt ärlig och säga att det var en bra semester, trevligt sällskap men både stugan och Frösö Djurpark var verkligen sunkigt.
Vi hade verkligen otur att få en liten stuga och jag går inte helt ihop med min mamma. Jag vet att hon vill väl men hon kan inte ta kritik för fem öre.
Hon är jättebra med Bon och Freddie och jag vill verkligen att de ska lära känna varann och Bon tycker verkligen dem.
Tack för att vi fick följa med.
Bon uppskattade en lekpark som fanns i Hammarstrand mest av hela resan.
Och jag uppskattade min pappa mest, han tog hand om Bon mest hela tiden, det blir ju en hel del tid för att amma Freddie så då vart jag verkligen glad att pappa tog med Bon ut då.
Bon var jätteduktig hela resan och har lärt sig säga nääää.
Ja, han kan hoppa med, fast det har han gjort några veckor. Det är helt underbart att se han hoppa, han blir så glad att kunna hoppa.
Plus att det kommer mer och mer ord plus att han vill veta vad allt heter.
Freddie var också duktig på resan och han gör verkligen stora framsteg, snabb som attan är han.
När han ligger i vagnen, sängen eller spjälsängen så tar han sig fram!
Yes, han "pular" och har sig.
Det är lite svårare på golvet, men snart så!
Lite bilder!


Bon kokar sockar i stugan...


Freddie myser på djurparken...


Bon kollar in "släkten"....


Äter mums-mums...


Såhär kan Freddie sura på jättelänge...


Bon ska ge Freddie en puss!

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0