VÅRAN ÄLSKADE BON!

Han blir 21 månader precis idag!
Fatta om 3 månader blir han två år!
Coolt!
Bon firade dagen med att kliva upp strax efter fem, tända och släcka lampan tills jag blev tokig och skruvade ut lampan. Sedan tog vi det easy inne tills det blev dags att sova lite.
Tog tre sec så sov bägge ungarna och grannen startade gräsklipparen för att klippa sin gräsplätt i en timme......suck!
Bon sov 3 timmar, sedan skulle de gå fort att komma ut.
Ute, ute, ute, ute, ute tjatade han ända tills vi ätit klart, satt på utekläder matat Freddie osv......
När vi väl kom ut ssa jag till Bon att han kunde leka en massa nu så jag kunde grjea med rabbatten.
Bon lekte att han följde mig hela tiden.
Vi hittade massor av roliga(fast jag får panik bara jag tänker på dem...)småkryp tyckte Bon och ville veta va de hete och gärna veta hur de smakade så han gick å hämtade en sked som han snabbt blev av med.
Men inge gnäll och grin.
Tänk va underbart de är att äntligen ha staket runt huset!
Vi ska ta bort allt som är i rabbatten.
Varken jag eller Kent har nått intresse av att pula på med sånt.
Vi, eller om vi får hjälp ska lägga helst stenplattor längst hela huset.
Bon slipper bli sugen på att äta jord och äckelkusar.....
Det är massor som ska göras ute men ingen av oss orkar igentligen.
Häcken måste klippas ned helt.
Jordgubbslandet ser vidrigt ut, ja vi plockade 5 eller 6 liter sedan rengnade det och förstörde resten så då sket vi i det..
Träden måste klippas ned med.
Hängrännan måste rensas, det växer mossa där, Kent blir bara sur man nämner det för det blir han som måste ta bort det.
Aja.....
När vi kom in tittade vi på Nalle puh, Bons favvorit!
Freddie har varit på fint humör han med, han har lekt med sina tår mest hela dan och suttit och tittat......och tittat......tittat....


NäzzzzzzzDags att sova nu.



MIN!!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

hejhej! ja bebis kan komma när som.. hoppas han iaf kommer en vecka före BF. Orkar inte vara gravid mer :/



Hur reagera Bon när han fick en lillebror? Var han avis? Kram

2009-08-24 @ 22:03:22
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu sover han rätt bra på nätterna, kan vakna till nångång men somnar snabbt. Har slutat helt med vällingen, men han kan fortfarande fråga efter den oxå flinar han lite. Haha precis som att han vet att jag ska säga att den är borta =)

2009-08-24 @ 22:07:18
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0