SNART....

......är MIN årstid här!
Som jag längtar till hösten.
Det är inte för varmt och alla underbara färger!

Har varit sjukt trött idag, Bon klev upp glad och pigg halvfem plus att han bara sov 45 minuter mitt på dan...zzzzzzzzz
Kaffe är det som hållit mig uppe idag plus att ungarna har varit så otroligt snälla hela dagen, inge grin och gnäll utan bara massa bus och kärlek.
Men det blev tok på affären, jag hade kollat kontot igår och då hade jag pengar så jag kunde handla lite, och jag handlade inte för mycket men när jag skulle betala medgavs inte köptet.
Gick och ringde Kent som överförde pengar till mig men till fel konto.....
Slutade med att jag fick ta bort hälften av varorna, inte kul men är lättad av att vi har ganska mycket i frysen.

Faster AnnaLena kom och vi hade jättetrevligt.
Bon lärde sig snabbt som attan att säga Ior och Nalle Puh!
Han är så duktig.
Sa till dagispersonalen att Bon skulle ha lärt sig prata lite mer tills han kommit tillbaka efter semestern och han har verkligen lärt sig massa nya ord!

Ska se ifall jag kan få duscha sedan ska jag sova.
Jag njuter varje dag av mina söner, kolla bara så underbara de är.

Imorgon är en ny dag, nya möjligeter att lära sig nya saker!


Freddie är så duktig, snabbare med motoriken än va Bon var. Inte ens 3 månade och han kan tar sig framåt!
Vi har inte tränat nått med han, Freddie har ju som sovit bort mesta tiden.


Freddie ligger och spanar in drakarna på sitt spjälskdd.


Meh! Där var det ännu en drake!


Min hjälte!


Bon tar hunden på en promenad, den är mycket viktig.


Grävdefram ett kort på Bon, han är  3 månade och 1 vecka.
Så mycket mer hår han har!









PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0