ORM!

Ja, det kan han bli.
Bon alltså, när han inte har på humör att bli upplyft.
Han blir liksom lelös i hela kroppen och man får som inget grepp alls.
Har jag tur så bara skrattar han men om det är för att vara tjurig så början han skrika med.
Skrika så det slår lock i mina öron.
Grannen kom och hennes sötkille som bara är en vecka yngre än Freddie, båda födda på torsdagar. Vi som bor på Torsdagsvägen och allt!
De är så jäkla kul att vi fick våra barn som de kom.
Vägde Bon efter mycket bestyr och knapptryckande.
Jag som hade hade tippat på 20 kilo tappa hakan när han bara vägde 14,5!
Fasen Freddie som snart är 4 månader väger nästan7 kilo...
Aja, inget att filura i så mycket mera.
Satt och fyllde i matlista på matservice.se och skulle precis skicka in beställningen.
Men kom på att ifall de är fint väder så vill jag gå en sväng.
Trist att man inte kan beställa samma dag.
Får bli en annan dag.
Till vintern....
Vi har ju inte långt att gå och om vi gör det efter vi lämnat Bon på dagis så kan jag handla tre kassar mat och ett paket blöjor.
Nu när det varit fint väder har jag medvetet delat upp de vi ska handla så då har vi gått nästan varje dag..
Häftigt att ha ICA MAXI som "närbutik", det tar ju bara 10 minuter att gå dit.
Det går så bra för Bon på dagis, det är jättekul!
Och vänner har han skaffat sådär på egen hand, det är också kul.
Jag som alltid behöver fråga, frågade ifall det skulle gå bra att ta med Freddie in till avd ifall han var vaken och de hade de inge problem med alls.
Bra att veta.
Jajustja, har börjat med att måla nedre toan vit, det lär ju ta nån veckan innan jag är klar med det...
Oh, yeee...fick byta rum...Vi satt alla fyra i Bon och Freddies rum och lekte, det kändes så väldigt trångt med tältet, parkeringshus, stolar, bord, sängar...
Så barna får de stora rummet.
Vi är ju som bara i sovrummet när vi sover så det gör inget.
Bon håller på flyttar tillbaka alla hans älskade böcker så nu ligger de där de ska snart...
Han fullkommligt älskar att titta och läsa om djur och nu finns en serie på Ica, "min första faktabok", de är 6 böcker om massa olika djur. Han ska få alla är det tänkt.
Bon är en riktig bokläsare.
När vi satt i vardagsrummet med varsin bäs och Bon blev väldigt tyst. Jag trodde att han hittade på nått.
Näää, inte då...han låg i sängen och kollade i en bok....

Jag är helt tokig att fota barna när de sover...







Stackars mina barn, men de vaknar inte av blixten....

Natten!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sara(vbs)

Åhhh så mysigt det ser ut!

2009-08-29 @ 08:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0