LILLA STOREBROR!

Åh va jag älskar dig Bon!
När man har en liten bäs och ser skillnanden på storlek är det lätt att tycka att Bon är stor men det är han verkligen inte, mitt lilltroll är ju inte ens 2 år.
Är så impad på allt som han lär sig varje dag.
Från att bara legat menlöst och gluttat till att fara omkring hoppande, stuttsande och bubblande av skratt det får mig att må så otroligt bra. Tänk vad jag åstakommit!
Magi.
Väl värd all väntan, om jag vetat hur Bon skulle vara skulle jag glatt väntat 10 år till.
Ok, visst är det en heldel "nej-dagar".
Bäst är när hela lillfamiljen sitter varje kväll i soffan och bara myser.
Och att se hur myket Bon älskar Freddie det är helt galet!
Bästa pussarna och mjukaste kramarna ger Bon till Freddie.
Och freddie i sin tur vill bara följa sin storebror med sina otroligt vackra ögon varje vaken minut, han blir arg om vi inte håller han åt Bons håll.
Det är så häftigt att se hur en liten 3 månaders baby redan hittat sin stora idol i sin knappt 2 åriga lillestorebror.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Aaaahhh, visst är det häftigt med våra små liv!!!

Ida är inne i sin värsta trotsperiod någonsin, men det är ju lite charmigt det med... :-)

Vad är det för kamera ni har, och vad kostar den?

Kram!!!

2009-08-12 @ 08:05:12
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Idag blir hon 1 år och 11 månader. Fatta att hon fyller 2 år om en månad...

Hoppas allt är bra med er!

Kram!

2009-08-22 @ 12:20:51
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0