L*E*S*S

Jag är less så in i norden!
Varför?
Vårat kök.
Det som skulle vart renoverat för 150000.
2006...
Det är ju bara 3 år sedan.
Först började spisen att krångla precis när vi flyttade hit och en av repratörena sa genast, -här har jag varit förut!
Jo, han hade fått laga micron.
Nu är det diskmaskinen som läker vatten osså är det nån grej som ska låsa maskinen som inte funkar ifall man inte gör en viss "grej"
Stod och lagade mat som vanligt så tittar jag ned mot golvet och ser der liksom skimra längst med listerna i runt själva köket.
Vart tvungen att kolla och tog bort listerna, som gick väldigt bra att bara klicka bort.
Vatten kom!
Inte så mycket, men det kom hela tiden.
Det droppar en droppe från ett rör, allt är ganska nytt...
Måste va nått som sitter ivägen, eller nån packning som måste bytas, skulle göra det själv ifall jag visste hur.
Osså...
Vi åkte till hovs gamla kyrka men när vi kom fram höll de på renovera och det var byggställningar runt hela....
Hade ju tänkt lekt där idag....
Gissa vart vi for då?


Freddie håller inte på med de här med ett finger i munnen, han kör in hela näven...

Bons religon...

 

Njuter av livet.



Trötta efter en dag på drakborgen.



De ser ju inte speciellt skönt ut, men jag lägger han på magen på kvällen och hittar han såhär på morgonen nu i en veckas tid..

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Bara tråkiga utgifter också :(



Sover Freddie i vagnen under natten?



Kramar

2009-08-31 @ 16:55:35
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0