UTMANAR!

Det är ju riktigt kul att utmana er som läser, helst med egna "hemmagjorda" utmaningar.
Dagens utmaning.
Hur såg du ut bebbe?

Jag är så generös att jag bjuder på både mig och min underbara kärlek Kent


Kent anno 1973 års vackraste bebbe!
Han gapar fortfarande på nästan alla kort man tar på han, det var verkligen ett bestyr att ta "familjekorten". Jag satt och såg likadan ut på alla kort.
Bon, ja han var 6 månader...
Kent, han gapade...


Osså jag då, anno 1976 busigaste i hela världen
Att kunna virka babykläder måste ha ansetts som högsta modeflugan på 70-talet.

Det var vi, hur såg ni ut?





Katta våran har blive senil...
Det är jag helt övertygad om.
Hon skriker som hon skulle löpa, kruxet är att vi kastrerade henne 2002......

Nä, ska inte bli långrandig ikväll.
Hade kunnat, men jag är trött plus att jag har min modersinstinkt att Bon håller på bli sjuk.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt med gamla bebisbilder. ^^

2009-04-06 @ 06:50:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0