ROCKTROLLIS

Yee, det är verkligen Heavens on fire han sjunger...=)
Frågar man han om han kan sjunga lite för en börjar först "flåsa" som de gör i den låten sedan trallar han refrängen, han är så underbar.

Vi hade jättetrevligt i går med grannfrun, konstaterade att jag har en bra grav om man inte räknar med spyandet. Har ju inte haft speciellt ont, ingen foglossning alls.
Nu har jag väll inte heller ont det känns mer som bebben bara tänker ramla ur mig helt utan förvarning.
Får stanna flera gånger när jag är ute på promenad, den trycker verkligen nedåt, nedåt...
Och tjurig är den redan, tex om Kent lutar lite, lite mot mig får han flera knuffar från bebben så han får inte luta alls...

Tack söta fina trollunge!
Jag har fått sova en massa hela helgen, så skönt!
Men jså fort helgen inträffar blev jag superstressad, vi har ju en bekant som bara ramlar in helt utan förvarning. Jag gillar att få besök, men jag vill veta när.
Plus att han är värsta besservissern, vet allt, kan allt.
Idag skulle Bons Moffan och mommo komma, och de gjorde de med.
Men strax innan kom denna bekant och ivanlig ordning väcker han först Bon sedan mig.
Osså blir jag knäpp på folk som ska roa sig på andras bekostand så hör jag att han skrattar åt Bon som försöker förklara att han vill äta nått.
Tur att Trollis pappa fixar en gomacka till han för han förstår vad Bon vill.
Aja.....
Jag blir så less.....
Tom Moffan som aldrig träffat denna bekant blir nästan genast irriterad på han.


.................................................

Skulle gå till lekparken med trollet igår för att gunga.
Det blev en tur i rutchkanan sedan skulle vi testa gungan, men det funkade inte alls och sedan var det kattbajs överallt så jag klarade inte av att va där länge.
Så jävla vidrigt, jag funderar på att lägga ut nått så katterna inte går dit.
Vi fick en tjuring med oss hem för han ville ju leka i sanden.
Men vi lyckades fixa fram Bon igen på altanen, han fick nyponsoppa och lite skorpa. Plus att vi tog ut hans leksakskök.
....................................................................

Äh, nu ska jag tra nått gamalt över mig......

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vilken jobbig gäst ni verkar ha...

Jag tycker att det kan vara riktigt jobbigt när folk bara dyker upp, gillar att förvarnas lite ;)

Kul att grabben er har så bra musiksmak ;)

Kram

2009-04-19 @ 22:27:07
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej trillade in på din blogg och lämnar ett litet avtryck...



hoppas du får en fin vecka



kram

2009-04-19 @ 23:46:35
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0