PIGG?

Yee, av nån anledning är jag jättepigg i dag.
jag som brukar ligga och såsa i soffan fram till sju medans sonen kollar lite på playhouse eller bolibompa.
Han sov hela natten!
Fast inte jag.
Jag hade så ont i kissblåsan, igen...ont som fan när jag ska kissa...=(
Osså dessa tankar som hela tiden går genom mitt huve, tänk om jag bara kunde stänga ned.
Nått som inte känns bra är när vänner blir bekanta helt bara sådär.
Både jag och Kent har fått uppleva det.
Kent hade en jättefin vän men tillslut slutade de att prata.
Har några vänner jag med som jag umgicks med men inte längre.
Lite less blir jag på att alltid vara den som ska kolla när det passar och sånt.
Ganska bra att se vilka som är de rätta vännerna är att inte vara den som tar kontakt ett tag, är de riktiga vänner så undrar de-va fan håller du på med?
Osså blir jag lite fundersam på de som umgås med mig och måste snacka skit om deras andra sk vänner. Jag kan ju bara gissa mig fram vad de gör när jag inte är med.
Har några vänner som alltid funkar som de ska.
Vi har inte tid att snacka skit om andra, vi bara pratar om oss själva..=)
Åh, fan snart fyller en av mina kära vänner 30!
Helt galet!
Osså nått som jag kom på bara häromdan så kommer våran bebbe ha samma fina stjärntecken som henne. nämligen oxen.
Så nu har vi ju en liten skytt här hemma.

SKYTTEN (23 nov - 21 dec)


Dessa barn är som fyrverkerier - livliga och sprakande av energi. De finner genast pudelns kärna, men håller sig inte alltid vid ämnet tillräckligt länge för att skörda frukterna . De är gladlynta och optimistiska, men väntar sig kanske lite väl mycket av världen ibland. De är modiga, älskar att utforska på alla sätt som ges och är generösa mot sina vänner utan att ägna en tanke åt kostnaden. Det kan finnas en tendens att äta för mycket, men om detta balanseras med en förkärlek för sport behöver det inte vara ett problem.

Nyckelord: Optimistisk, förväntansfull, kamratlig, generös, givmild, rättivs, frisinnad, filosofisk, lekfull och energisk.

Föräldratips: Stadigt föräldraskap kan lära den lilla skytten fokus och uthållighet.

osså oxen, då...

OXEN (21april - 21 maj)



Detta är ett materialistiskt och sensuellt barn som uppskattar det som kan ägas, beröras, smakas och upplevas. Oxen är ofta skicklig med sina händer och gillar att göra saker som kan ses och uppskattas av andra. Dessa barn är kärleksfulla och generösa och brukar vara tillfreds med tingens tillstånd och trivas med rutiner.

Nyckelord: Passiv, samarbetsvillig, kreativ, harmonisk, attraktiv, tillgiven, konventionell, medgörlig, tålig, sällskaplig och en vän av rutin.

Föräldratips: Du som är förälder kan lära din lilla oxkalv att det ibland kan vara fördelaktigt att titta på hur andra gör och inte alltid följa sitt eget huvud.

Natt och dag?
kan ju funka som handen i hansken..=)


Lillskytten











PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: jezzia

tråkigt med vännerna... Har åxå vars med om de..

Har ju åxå en liten skytt här hemma... :D

2009-04-09 @ 08:14:20
URL: http://xjezzx.blogg.se/
Postat av: Elin

Säger som Jessica, tråkigt att det blir så med vänner, de kommer och går! Här har dom åxå försvunnit, som att det är ett hinder att ha barn liksom?! Men vi har ju varandra och du är en jättehärlig vän , glöm inte det!



KRAMAR!!

2009-04-09 @ 10:18:22
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Annelie

Känner igen det där med kompisar, det är samma för mig...

Sköt om dig!

Kram!

2009-04-09 @ 15:51:16
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0