MAN TROR ATT MAN LÄRT SIG...

......ungen sin så bryter han mönster helt.
Jag fattar inget fortfarande....
I morse var första gången sedan Bon kom till oss som jag satt och åt frulle själv.
Ensam.
Varför?
Ja inte vet jag.
Men jag fick väcka lilltrollis 745 så vi skulle hinna till dagis!
Fatta 745!
Inte 457....
Det var helt underbart att få väcka Bon, fick såklart en jättepuss och en sånn go kram!
Satt och funderade ädedär hela vägen till dagis, han blir så impad på att jag vet vad allt heter...=)

Ska hämta min skatt nu!
Vi ska va på altanen sedan, det är 25 grader där nu!
Lika bra att passa på!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: vbs(sara)

sötis!

2009-04-25 @ 07:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0