LYX-SOM INTE ÄR SÅ DYRT....

......enligt mig är att byta sängkläder och de rena har hängt ute och torkat.
Plus att jag har tvagat mig.
Ska bli underbart att få lägga mig snart!
Plus att de inte så rena sängkläderna ligger och skvallpar i tvättmaskinen så vi kan få lite mera lyx ganska snart igen...
Oh...yeee...Kärleken kom hem med ljuvligt goda kakor från Subway.

.............................................

Sista dan på gamla dagis för Bon imorgon.
Redan på måndag ska han få börja på det som ligger på samma gata där vi bor, vi har tänkt att han ska få gå dit själv.....njaaa....inte ett dugg.
Osså ska han få börja lite tidigare så pappa Kent får lämna och jag får hämta.
Svinperfakanon!

...................................................

Bebben i magen har "fixat" sig nu.
Har föresten så rolig BM.
Jag tror att hon är 60 plusare.
Men grejen är att hon är så rak på sak, nått som jag uppskattar. Mig ska man INTE dalta med.
Idag gick vi genom förlossningen med Bon som ligger som grund inför denna förlossning. Hon vill inte att när vi väll kommit till förlossning att de ska skicka hem oss eftersom öppningsskedet gick så fort med Bon, även att det inte inte är någon garanti att det kommer gå lika fort.
Plus att det blev komplikationer.
När allt var nedplintat så fick jag några brochyrer bla om ammning, hon log stort när hon lämnade den och sa...ja ifall du nu glömt bort hur man gör..=-)
Vi hann prata lite preventivmedel med och jag som tänkt att pstav skulle passa fick tänka om. Hon sa att när man är lite större som jag är så är det inte ett komplett skydd och nu när både jag och Kent verkar väldigt fertila helt plötsligt skulle vi fundera på nått annat om vi inte ville ha ännu ett barn om sisådär 1-2 år.
Bra att veta


Feng .shui enligt Bon.....
..........
Men tack och godnatt!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0