JOMEN DU HAR RÄTT!

Anonym om LILLETROLLISBON:
"Ååå! Vad jag lider med er som vaknar så tidigt på morgonen! De känns som att jag läser om mig själv! Vår yngsta Samuel-06 " Saman" har haft samma morgon humör som din Bon = pigg 05.00! Varje morgon tills han fyllde 2! Då började han sova till 5.30-6.00. Nu sover han till 6-6.30! Gustav -05. Sover till 6-7 på morgonen. De värsta är ju att inget hjälper,har prövat ALLT och de är nog bara att inse att vi har fått morgonpigga barn,så sovmornar,får vänta 10år!
Men,men vad gör de kidsen är ju pigga och friska,de är ju de viktiga.Sen att vi morsor & farsor är som vandrande lik de får man ta.
Kan dock bli irriterad när folk ojjar sig över att dom måste kilva upp 6 en gång per år! Tyst! Vill inte höra!
Du får hoppas på att den lilla i magen sover längre!
Kram och lycka till med allt!
E"


Jag håller mig dig.
Det är bara fånigt att klaga på att få kliva upp tidigt nån gång ibland.
Försöker att inte klaga så mycket, det finns ju de barn som är lika gamla som Bon som inte ännu sover hela nätter. Och inte bara ibland, utan varje natt.
Det måste nästan vara jobbigare.
Så snälla kom inte hit och tjata ifall ungen din klivet upp 6 imorgon när de brukar sova till 8-9 tiden. Det kommer inte hända här, inte inom en nära framtid ivarjefall.
Jag kan förstå er men ni kan ju verkligen inte förstå oss som kliver upp varje morgon.
By the way, idag skulle Bon upp 415......
Vi ska lägga oss snart igen.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0