JAG FICK GLASS...

....från glassbilen!
"vi lurar små barn, vi lurar små barn, på deras veckopeng". samma melodi som glassbilen..=)

Har ont i ena benet ikväll.
Jag är inte den som klagar.
Och får faktist skylla mig själv.
Fattar inte varför jag ska ta mig till uppdrag som jag verkligen inte borde just nu.
Dagens tok?
Jag skulle bara....
Bara flytta lite på några möbler...
Helt idioti, eller hur?
Ivarjefall just nu.
Så nu är det vila bene som gäller.
Hittar väll på nån otroligt bra ide imorgon så jag får ont någon annan starsn istället...
Jag som är så van att pula på med allt möjligt har det väldigt svårt att bara sitta eller ligga still bara för att jag har en liten bebbe i magen.
Men får väll göra så istället för att....äh...

Oj, va snabbt det gått denna gång, kändes som det var igår jag pissade på stickan och den visade possitivt.
Med blandade känslor höll jag och kärleken om varann. Ivarjefall jag tänkte fan några gånger men lyckan var helt överväldigande att vi som fårr kämpa så länge för en liten skrutt, skulle vi verkligen få uppleva att bli föreldrar till två små?
Vi är inte "hemma" ännu med "uppdraget", men det lilla livet som bor i min mage verkar ha samma underbara kämarglöd som Bon hade.
Ända fram tills nån dag sedan har jag funderart och haft meg, hur ska detta gå?
Jag som är livrädd för smärta, så rädd att jag smitit några gånger när jag ska ha tagit blodprov när jag varit sjuk.
Men nu?
Finns inget jag kan göra åt det som ska ske, låt det hända, jag är helt redo.
har tom köpt lite grejer som ska vara med i "väskan".
Men den är inte packad ännu..
babykläderna är inte tvättade, men det går ju fort.
Jävla resa vi får vara med om ännu en gång, det är inte alla som får det.

Nä, nu ska jag slappa och äta glassbåt!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0