GLAD PÅSK!

Yee, påsk och allt!
Har ni tänkt klä ut era smånuttisar?
Bon som är sjuk har stor röda kinder och föresten hade jag en annan tanke på hur jag skulle klä ut han.
Tänker inte, fick inte klä ut han till det jag vill.
Ingen större förlust, man ska inte ha kul på andras bekostnad.
Vill han vara påskkärring när han vet vad det är så får han det, eller om han vill klä ut sig till pirat en onsdag när vi ska på affären så kommer han naturligtvis få det med.
Vill han klä ut mig till en blå smurf så varför inte.




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är för kul! haha! ja varför tvinga på nåt som dom inte har en aning om vad det är! jag försökte ta ett påskkort på Nova och skicka till morfar, ja du ser ju resultatet på min blogg!! hatisk blick!



Glad Påsk på er!



kram!

2009-04-09 @ 13:19:06
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahaha, du är rolig du... Inga utspökningar i år inte... Hannes är för liten, men om han blir som jag var som liten så får jag räkna med en utklädd unge VARJE dag, oavsett traditioner och årstider.

glad påsk!

2009-04-09 @ 20:34:58
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0