FÅSE HÄR NU....

Oki, minnet är väll inte alls som det borde...
Skulle häromdan ringa och kolla barnvakt till Bon för jag skulle till BM idag, trodde jag...
Jag ringde mamma i måndags och vart tvungen att kolla vilken tid, åh fan! Jag skulle ha varit hos BM för en timme sedan, i måndags...
Det är ju lite mer viktigt att jag kommer dit än andra nu när bakterierna dansar i min min kropp.
Ringde genast upp till MVC och bad om ursäkt plus ny tid.
Det fanns ingen förän  i slutet på månaden men min BM skulle ringa upp mig istället, och det gjorde hon.
Jag fick en tid som inte fanns, igår redan!
TACK!
Och gissa?
Av någon märklig anledning är bakterierna borta!
Finns inte ett spår av dem.
Men jag mår inte bättre för det...
Alla prover var bra.
Magmåttet sist för 2 veckor sedan var 31 och nu 37.
Hon kollade vilket magmått jag haft med Bon i samma vecka och då var det 38.
Hjärtslagen har ju verkligen varierat från 130-158.
Ja, men vilken vecka är jag nu i?
Vill man låta längre gången så säger man vecka 35 och om man vill att det ska låta mindre så är det 34+3.
Märkligt, jag säger att jag är i vecka 35 just nu, ifall bebben tänkt komma snart, men bebben ligger med huve nedåt precis vid utgången, har legat så de senaste 2 veckorna ivarjefall men BM kunde röra på lillplutts huve, hon trodde att den skulle ha "fixat" sig till nästa gång.
Då jag är i vecka 37.
Bon kom i vecka 38. Men det är ingen garanti att nästa har brottom........
Mera?
Jomen det känns, jag lovar!
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0