CIAO!

Kan det vara så att det tänker bli bra väder idag?
Yee...
Vaknade 5 gjorde Bon, puss och gos sedan trallade han iväg och övade på sin trumma och sjöng.
Inte vet väll jag men en av hans favvolåtar är "Heavens on fire!" och det låter liksom som det skulle kunna va den.
Han är skitsöt när han ska liksom andas som de gör i  låten..
Men vänta!

Varför inte lite hårdrock såhär en lördagsmorgon?



Tro fasen att man skulle ha nån sån låt när bebben tänkt komma..=)

Bon står och Jazzar....

Jag är så trött....
Vi satt eller jag låg och Bon satt på mig i soffan och vi tittade på vad tvn hade att erbjuda 5 på morgonen. Hittade nått program om barn med talang.
Det var ganska hyfsat dock att det verkade som en av föreldrarna inte hade mycket i huve...
Men det har ju inte jag heller så Bon har goda chanser att bli smart.
Nu vågar han klättra upp på köksbordet, men det är på gränsen, han nästan gråter när han gör det.
...............
Idag?
Lördag....
Kent ska på Satyricaon och jag ska sitta med våran underbara grannfru Cicci!
Hon och hennes man ska ha bebbe de med och har datum 3 juni, bra tajmat va?
Precis som bebbar håller sig till det där datumet...
Så ska vi försöka handla mat, vilket jag tycker är så tråkigt....
Har ingen lust att göra det men det är ganska tomt i skåpen.
..................................

Hur gör ni som har en morgonpiggis?
Tänkte hur mycket vill era sova under dan?
Bon sov 2 gånger varje dag men vart väldig knöllig att natta så nu sover han 1 gång och vi försöker hålla han vaken tills han ätit lunch.
Men det blir gansak många timmar när han vaknar 5 och ska va uppe till 11.
Sover 2-3 timmar.
Lägger vi han tidigare så är han trött vid 17 och då blir det ju för tidigt att natta.
Plus om han får vila runt 15, ja då blir hela kvällen bara tok och han vill/kan inte sova på natten plus att han vaknar runt 4 dan efter.
Då är det ju mycket bättre för Bons skull att han får vila 1 gång om dan och att han får lägga sig den tid han valt, då sover han ju minst 10 timmar i ett streck.

Aja......
Nu är han helt pillinariskk....

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kul att grannen ska ha nästan samtidigt :)

Hoppas att allt är bra med er i vårsolen!

Kramar

2009-04-19 @ 13:39:52
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min nagellackslook, om du har tid! =D

2009-04-19 @ 13:44:05
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0