Tja!

Våran dag, då?
Jag började dan med att ringa lite folk. Bon är fortfarande sjuk men nog på bättringsvägen, trodde jag...så fort han nyser kommer det ett ton snor....
Bon sov bara en timme så jag hann inget som jag planerat så min mamma kom hit och rådde om han lite. Han charmade halvt ihjäl henne och tog sig ännu en tupplur.
Vi satt och tjatade lite tills trollungen vaknade glad och go!
Då passade vi på att ta en sväng till Erikshjälpen och sedan till CityGross.
Lite halvsåsig dag men det funka de med.
Yes!
Har precis satt ut lägenheten på blocket, få se om de godkänner den bara.
De gjorde de!
http://www.blocket.se/vi/18150693.htm

Osså en så trist sak, Bons farmor har brutit benet..=(

jajustaja!
Blir så jävla irriterad på folk som bara tränger sig före! Det är inte första gången det händer när vi är och handlar på City Gross också är det alltid gamla gubbar eller kärringar som gör så. Det har hänt när vi ska kliva på bussen med. Osså fattar jag inte varför alla russin ska in så kvickt på bussen när de endå ska ta en evighet att betala plus att de ska endå sitta längst fram..*****

Äh!


Skåptrollis


Snabbtrollis...


Gröttrollis...

Men hörrö!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: nikita

haha ja måste hålla med dig om gamlingar som ska på bussen först men alltid tar en evighet på sig att först hitta plånboken längst ner i väskan och sen ska dem skramla bland småmynten tills det räcker för bussresan..

2008-09-16 @ 21:27:19
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mia

Visste inte du att alla pensionärer har bråttom och verkligen MÅSTE tränga sig före?! ;-) haha...



Så nu är lägenheten ute. :-) Hoppas många ringer på den så ni snart får flytta.



Leo äter bara gröt till frukost. Det var länge sen han slutade med det på kvällen.

Tror det var vid 7-8mån som han slutade med det.

Sen 10mån har maten sett ut ungefär så här

Frukost: Gröt

mellanmål: frukt

Lunch: riktig mat

mellanmål: smörgås

Middag: riktig mat

Kvällsfika: Välling

2008-09-17 @ 07:16:25
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Tulay

En såndär i minivariant hade varit perfa till bilen. Får ta o kika i leksaksaffären. Tack för tipset.

2008-09-17 @ 21:12:16
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0