Men va det inget som jag skulle berätta?

Jo, men det var det ju..
Nått som jag aldrig gjort i hela mitt liv.
Men kan ju få jiddra lite.
Kan få skriva att under tiden som jag varit med bäs och när jag blev mamma så har nästan kommit över min fasa att prata med "viktiga" personer när jag ska ringa tex fk, komunen, mm mm mm mm.
Det liksom har låst sig helt.
Ett tag kunde jag inte ens beställa pizza från playa, det fick Kent göra.
Men nu har jag fått en vana när det gäller att ringa.
Ska ringa till Com Hem och fråga va de håller på med, vi vill byta ner kanaler men det kan man inte göra på hemsidan utan då kan man bara lägga till. Det tycker jag är dumt.
Men nu ni!
Jag(!) ringde och har lagt ett bud på ett kedjehus i Ljustadalen!
Yep, så nu är det bara att vänta, det är jag inge vidare på....jag vill att det ska gå fort...Jag nästan morrade när mäklaren sa hur lång tid det kunde ta ifall ägaren godtar vårt bud och vi kan få flytta in. Det kunde ta 3 månader! Helt otroligt, jag vill flytta in igår...





Visst är det fint? 6 rum och kök (vi får plats för vårat jättebord i köket!!!)Håll tummar och tår för oss!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: katta

lycka till

2008-09-10 @ 21:40:01
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅÅh lycka till! jättfint hus ni hittat! verkligen! hoppas ni får det! Hoppas Bon mår bättre nu.

2008-09-10 @ 22:05:02
Postat av: Annelie

Håller alla tummar 6 tår jag har på min kurviga, lurviga kropp, woahhaha...

Hoppas verkligen att huset blir ert!!!

O hoppas att Bon blir frisk snart!

Kram från oss!

2008-09-11 @ 14:16:39
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: tessa

Ser JÄTTEFRÄSCHT ut!!! Håller alla tummar! :D

2008-09-11 @ 19:42:04
URL: http://unscarred.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad mysigt med hus :) På lördag fyller lillskruttan 1 år, insåg precis att räknegrejen jag har på bloggen ligger en dag före :/ Hur gammal är Bon nu?

2008-09-11 @ 21:40:42
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0