Löfte?

Jopp, om nån timme ska vi kolla med Nordea ifall vi får lånelöfte hos dem, vi har ett redan hos swebank. Men det var så märkligt, kvinnan där räknade hela lånet på 15 år(?). Jag tror att han fattade att vi inte kunde nått med att låna men  nu vet vi.
Och ev så kan det hända att vi köper ett kedjehus som vi tittat på tidigare.
Det ligger i ljustadalen.
Jag jobbar i ljusta så det blir ju ingen resekostnad alls för mig plus att min älskade vän Helena ska flytta till sundsbruk så då blir det nära till er och det går en buss mellan ljusta och gångviken. men som sagt då kan vi ju gå till varann kära du!
Men inget är till 100% ännu.
Det känns rätt plus att det inte kostar över en miljon som det gör här i Bosvedjan.
Och Yes!
Om vi flyttar dit så får vi jättefina grannar, Cicci och Danne bor där.
Och igentligen så behöver vi inte söka ett till lånelöfte ifall vi köper nått i ljusta, men vi gör det endå. Ska bli kul och se hur mycket vi får låna.
Ringde Syster Carina och pratade lite om att Bon är sjuk. Hon tyckte vi skulle avvakta lite för han är ju inte toklessen hela tiden och han har ingen feber.
I natt var jag så trött så han fick sova i våran säng när han vaknade till. jag orkade inte hålla på att joxa. Ibland är det så. Men jag ångrade mig rejält, för vilket buffel och grejs det va med trollungen(se inlägg nedanför).
Bon ska få följa med till stan och på banken. Han blir nästan frustrerad ifall han inte få vara med mig eller pappa kent när han är sjuk.
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0