Jajustja.

På måndag ska vi kolla på ett radhus som ligger i Bosvedjan.
Både jag och kent gillar det.
Hoppas att det inte blir för dyrt.
Men vi måste endå till en annan bank än den vi vart till för att kolla om vi kan låna till lite mer.
Det kommer ju va lite andra förutsättningar nu än när vi var sist på banken. Vi skulle få hjälp av mina föreldrar med en del av lånet+att Kent inte kommer va hemma en massa månader utan kommer ta ut en dag i veckan istället.
Plus av nån anledning så räkande swebank på att vi skulle betala tillbaka på 15 år, så jag tror de lurade oss för de fattade att vi inte förstod nått alls om att låna. Men nu vet vi!
Har suttit när Bon sov tupplur och kollat vad lagfart, pantbrev och sånt trevligt(?).


Titta va fint de kan va inne istan!!
Jag är väldigt sugen på detta radhus!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Å, va skoj! Hoppas det är nåt som faller er i smaken. :-D

Men avbetalning... menade dom inte på topplånet på 15år då? Om det är en stor del av lånet vill säga.

2008-09-05 @ 09:05:02
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Malin Näslund

Hoppas hoppas att ni är nöjda med radhuset och att ni kan köpa det!!KRAMIS

2008-09-05 @ 14:09:29
Postat av: Annelie

Ha,ha, var in o kollade på bloggen du länkade... Jag undrar bara VARFÖR???

Har han haft en taskig barndom eller vad?

Tack själv för idag, ni är underbara!

Kram!

2008-09-05 @ 15:14:08
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0