Jag vann!!

Jippi, så glad jag blev när jag öppnade mailen och såg att jag vunnit en av bloggtävlingarna som jag är med i! Det behövdes nu, med sjuk son och jag har knappt sovit nått på några nätter. Plus att jag varit en riktigt satkärring mot Kent för att jag inte har sovit..
Så va glad jag blev!!
Håller på att kolla vad jag ska köpa för vinsten!
De var så mycket fint!

Hur mår trollis då?
Han har sovit som föra natten dvs i omgångar av ca 45 minuter. Längst så sov han hos mig, då sov han 2 timmar. Så natten har varit jättejobbig, för han vaknar och tokskriker troligtvis för att han är täppt i näsan. Nu innan han skulle sova hade han 38,8 i feber. Men då hade han toklekt med pappa i våran säng. Fick alvedon och tvärslockande stax efter sju.
Jag ska lägga mig snart jag med.
Kent och Bon gick ut en sväng så jag kunde få sova ifred. Men sov bara typ en halvtimme. Har för mycket att fundera på. I morgon ska vi ju kolla radhuset plus på tisdag kolla lånelöfte.
Det är mycket pengar det handlar om så det måste ju kännas rätt. Men igår for vi förbi där och de var så fint.Så nu gäller det att han is i magen för vi kan verkligen inte va med om det blir budgivning.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va roligt!!! Vad vann du? Vart tävlade du???

Jag är nyfiken! :-D

2008-09-07 @ 20:14:05
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0