Jag ska inte ta ut nått i förskott...

....men jag har ju lätt för att göra det.
Just nu känns det väldigt trögt om att få lägenheten såld.
Den har legat ute på blocket en vecka och ett par har varit och kollat men de kändes inte så bra.
Nån som vill köpa?
http://www.blocket.se/vi/18150693.htm?ca=4_s


Osså Bon är jätteförkyld igen...
Han hostar och hostar och hostar.
Det är nästan så att han spyr. Vi har fått tid hos doktorn så få se vad han säger. Bon har ingen feber, bara hostar och snorar.
Det liksom "piper" när han andas.
Jag hoppas verkligen att det bara är en helt vanlig förkylning.
Vi har ju flera st i släkten som har allergier så jag hoppas att inte Bon har utvecklat nått sånt.
Men skulle det vara nått sånt , ja då vet vi ju det och då kan vi ju leva med det med.



igår var vi på 1årskallas!
Det var jättetrevligt!





Gladtrollis!


Ida och Bon läser bok..


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Som han växer och blir stor! :-o

2008-09-23 @ 20:28:57
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0