Fredag, eller vilken dag som helst...

Men det känns ju som så nu när Kent börjat jobba. Vi som tyckte dagarna gick fort när han var ledig men vips så har jobbat en helv vecka!
För Bon spelar det ingen roll ifall det är onsdag, måndag eller lördag...
Han måste bara upp runt fem. Men kan sitta och pillra med sina leksaker i sin säng ett tag. men jag känner mig som pissmamma som inte orkar kliva upp.
Jag fattar verkligen inte varför han ska upp den tiden. För att sedan runt halvåttå-åtta lägga sig och sova nån timme..
Idag var vi ut en sväng med Annelie och Ida. Tack för den stunden och njut av att få sova i natt, det behöver du och din lillskatt som bor i din mage!




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack själv för en härlig promenad!

Jag sov riktigt skönt natten Ida sov hos mormor!

Hoppas lilleman blir frisk snart!

KRAM!

2008-09-08 @ 09:06:46
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0