Flera dagar, igen...=)

Har varken haft tid eller lust att sitta vid datan.
Bons andra tand håller på att spricka upp så han vill knappt sova . Inatt vaknade trollungen halvfyra och vägrade somna om. Han fick ny blöja som genast blev nedskiten. Så det var bara att byta igen. Och välling fick han(Det har han inte fått på jättelänge) sådär mittinatten. men icke, han skulle inte sova. I ca 45 minuter gick han med på att leka i sin säng så jag kunde få sova ett tag till men stax innan fem var det ett himla liv.
Så då fick han va på golvet och leka, då kan inte jag ligga och sova för det tar typ tre sec så har han klättrat upp i sängen och han kan inte klättra ner, fast det gör han endå och då gör han illa sig. Häromdan när jag gjorde ordning middan så var han inne i sovrummet och jag hör världens duns sedan efterföljade gråtattack. Jag trodde inte han skulle sluta gråta men det gjorde han tillslut (det tog nog fem minuter...=evighet). Sedan skulle han bara vara jättenära mig men fick lov att sitta i sin matstol medans jag fixade maten.
Jajaja, tjata!
I fredas fick jag ett ryck och skrev ihop en lapp om att vi skka sälja som jag satte upp utanför Erickshjälpen, kom på att fara ut till birsta för jag såg "birstabussen" komma.
Jag och Bon tog oss lite fika och strossade runt lite. Vi hade trevligt.
Igår så var det storhandling som gällde. Synd att vi har sån liten frys bara. Men jag tror att det kommer räcka nästan hela månaden.
Till intresseklubben så hittade vi färsk fläskfille(svensk) för 50 kr kilot! Så det blev två kilo sånt istället för fläskkottlettter som var lite dyrare.
Också till intresseklubben!
Blöjor var väldigt billiga där(jajusta, vi var på coop, glömde att skriva det). En sånn dära kartong kostade 135 kr!! Det är två blöjpaket i en sånn.
Pappa Kent bar upp alla kassarna och marinerade lite rostbiff medans jag satt och matade Bon i bilen, vi skulle åka till Haga och kolla lite barnkläder med. Men där hittade vi inget alls. kan hända att vi kom för sent.
Hemma fick Bon sova lite medans Kent fixade mat rostbiff med sås och ungsbakad sötpotatis. Så otroligt gott!
Bon vaknade på sitt sämsta humör och var jättegrinig hela kvällen.
Ja, resten har ni ju redan läst att han vakande tidigt på morgonen osv.
Idag, då?
Då har vi fixat lite för de ska ju byta fönster.
Och så gick vi ut i blåsten en sväng.
På kvällen kom mina föreldrar och vi hade så trevligt!
Bon vart så glad när de kom!
Nä, nu ska jag ladda upp lite bilder sedan ska jag sova, jag känner mig som en zombie hela dan!
Hemlisen? De får väntas med nån dag till, men det kan ju kanske inte är så vidare märkvärdigt.





Bon sitter och sover medans jag bakar.







PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kom aldrig iväg till Haga på grund av sjukdom. :-( Men jag hade en vän som fyndade åt mig istället. :-)

tre tröjor och ett par byxor.



Dom där jeansen... Dom är verkligen jätte jätte smal i modellen. På Leos är det 2-3år. Och det är knappt så det går att knäppa dom när han har blöjan. Grymt snygga är dom dock. Men jag tror tyvärr att dom skulle vara lika illa sittande på Bon. :-(

Men om dom inte blir sålda på tradera så kan ni ju få testa dom. :-)

2008-09-28 @ 20:49:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Spandex är ju sketasnyggt! :-D

Men Rockefella har ett par till Jeans som är så snygga!

De är lite mer baggy-stuk på dom.

Annars kan jag rekomendera Nova Star. :-D Dom är riktigt fina. :-D

Dom går även bra i andrahandsvärde på tradera. :-)

Jag har suttit och kikat efter sånna länge, men tycker dom går så dyrt!

300kr för ett par beg nrä dom kostar ny 400kr. Det går inte ihop för mig.

2008-09-28 @ 20:56:59
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej vännen!

Vi vill ses så fort det bara går! Men vi har bara fredan ledig denna vecka, o då åker vi ju Stor & Liten. Men visst hänger ni med dit va?

KRAM!!!!

2008-09-29 @ 15:32:00
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0