Fira Jul?

De har jag redan börjat tänka på.
Varför?
Ja, de kan man ju fråga sig.
Men denna jul vill jag verkligen vara hemma, inte hålla på att fara.
Gärna i vårat nyköpta radhus, men de kommer ju inte hända..
Jag tycker bara att det är jobbigt att hålla på att flänga runt när det är jul. Inte konstigt att jag inte gillar julen, jag har aldrig gjort det.
Jag fattar verkligen inte varför vi for iväg förra julen när Bon var bara 1 mån gammal. Vi satt och väntade och väntade och väntade....väntade...
Och när vi väntat klart och skulle äta då blev Bon hungrig så jag fick äta kall mat.
Sedan tog de samma långa tid när presenterna skulle delas ut....
Jag ville bara va hemma och sova.
Fattar inte varför det skulle behöva ta sånn tid, jag menar man kan väll benda på traditioner nån gång.
Om vi har ett radhus till jul skulle jag vilja att alla kunde komma hem till oss istället.
En enkel önskan som nog aldrig kommer infinna sig.
Verkligen märkligt, va?
Men jag kommer föreslå det endå.
Jag får väll sitta själv i jul istället...jag gillar verkligen inte julen...

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0