Det är så synd om trollis.

Han somnade sju men vaknade efter en kvart och bara tokskrek, första secunderna så vet jag varken in eller ut. Men sedan kommer rutierna.
Men det gör så ont i hjärtat när han bara tokskriker.
Nu har han fått en alvedon plus att han megarapade tre gånger(fast han hade rapat några gånger innan han somnade).
Det verkar inte va farligt ännu.
Isåfall skulle han väll inte sluta skrika?
Och han har varit glad innan han skulle sova.
Stackars lilletrollis...
Nu sover han igen..
Fåse hur länge..

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är inte roligt när dom vaknar strax efter att dom somnat. Leo gör ofta det. Och bara gråter helt hysteriskt. Ofta brukar han kunna somna om utav sig själv, så jag vill inte rusa in det första jag gör.

Men det är sällan.



Vi handlade nu på ICA vi också. annars kör vi med Willys. Tycker bäst om Willys, men man vill ju ha lite variation.

Blev itne så mycket mat som jag hade hoppats på, men det räcker väl ett tag. :-)

2008-09-06 @ 20:12:53
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin

Men huga! jobbigt att Bon är sjuk! Hoppas du fått nån sömn i natt!Krya på sig kramar till Bon!

2008-09-07 @ 09:14:30
Postat av: Malin

stackars liten =( Det är aldrig roligt med förkuylda småprinsar... Själv har jag blåsor hela tungan och bak ner i halsen =( ont som fasen och känner mej febrig men det går inte att vara sjuk nu om jag sk sätta igång med företaget =/



Ha en härlig dag!

Kram

2008-09-07 @ 12:10:57
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Ulrika

GRATTTTTIS!! Du vann tävlingen i min blogg..presentkort på 200kr hos LuckyLittleMe!! Kommer att maila dig om mera uppgifter :D



Ha en bra dag o shoppa lugnt :)

2008-09-07 @ 15:00:23
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Elin

Grattis till vinsten hos Ulrika! va kul!

2008-09-07 @ 17:46:21
Postat av: Mia

Nu ser jag ju! Fasen va skoj! :-D

2008-09-07 @ 20:14:59
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0