2 dagar....

Höstens andra förkylning för Bons del, han hann vara frisk i hela två dagar....
Osså ska vi ringa till bvc i morgon för han liksom "flämtar" och "flåsar" när han leker. Och det är inte bara när han är förkyld. Så vi måste kolla upp varför han gör så.
Gör era ungar så?

Igår var vi på 40 årskallas, Kents storebror fyllde år!
Vi hade så trevligt!
Och jag måste få skryta om att Bon verkligen är duktig!
Han var på toppenhumör hela kvällen och bara somna i min famn.Nie for vi hem och tie var vi hemma men han fortsatte sova tills kvart över fem....

Jag fattar inte, jag och kent städade hela lägenheten i onsdags men nu ser det ut som "hejkomochhjälpmig" igen...Jag blir så trött.....
Varför kan vi inte ha det fint och städat?
Jag var jättesur i morse för det stod disk sedan torsdag i slasken. Jag har sån *J* lust att bara kasta skiten. Ute hänger tvätt sedan tisdags och om inte jag tar in den så vet jag inte alls hur länge den kommer hänga där.
Och så om 8 dagar ska de hit och byta fönster och det har jag sagt till Kent så nu vet han det. Så det behövs flyttas lite grejer. Jag sa till att jag INTE ville göra det nästa söndag som jag är helt övertygad om att det kommer bli.
zzzzzzzzzzzzzzzz

Nu ska trollungen få sig ett bad sedan ska han få leka tills det blir läggdags.


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, vad ska jag säga... Det verkar som att alla karlar e likadana... Hi,hi...

Kram!

2008-09-22 @ 09:36:08
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Malin

Max kan springa flera mil utan att flåsa en gång...vet inte vem han har fått kondisen efter? ;P

Det är nog bara förkyldningen som gör att Bon flåsar lite extra. Han kanske har varit på g att bli sjuk ett tag och därför ha låtit lite så? Eller så kanske han bara tycker att det är lite jobbigt med intensiv lek=) Hur går det med husletningen förresten?? Hittat något?=)

2008-09-22 @ 23:08:21
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0