Vad ska man säga?

Det är fredag igen!
Veckorna går för fort..
Ingen som har köpt våran lägenhet ännu. Och är det ingen som gjort det fören tisdag så måste vi ta till mäklare. Det känns så jävla piss för vårat hus står bara och väntar på oss.
Vi har gjort en massa saker hela veckan så den har gått för fort.
Skulle vilja ha nån extra dag.
Och jag har inte kunnat sitta och skriva nått här heller.
Kan inte det nu heller för lille Bon skriker efter mig. Han ska sova nu för det brukar han men han vill inte. Så det kommer få bli jag som ger mig tillslut.
Till Intresseklubben!!!
Bon har sovet bättre och bättre för varje dag denna vecka.
Mån så vaknade han som vanligt kl 5
Tis vakande han 520
Ons vakande han 545
Tors vakande han 615
och i dag håll i hatten!!
han vaknade 644!!!
Jag hoppas verkligen att detta håller i sig.
Han är jätteduktig och kan efter blöjbyte leka ett tag för sig själv i sängen så imorse så väckte Kent mig 715. Viken sovmorgon!

Jag undrar om han är inställd på vintertid...

Idag ska vi åka in till stan med mormor och fika lite.

Äh, orka....=)

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: nikita

jo men ja klädde på han på en gång eftersom han ändå skulle på dagis, annars kan han få va i pyjamas hemma också tills efter frukosten.

2008-10-10 @ 17:13:04
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får lägenheten såld!!

Tycker att den är jättefin,konstigt att ingen redan köpt den. Jag håller tummarna!

Nu har jag oxå en egen blogg,så nu kan jag hålla reda på dig och vara uppdaterad! Kram och ha en bra helg på er!

2008-10-10 @ 21:59:41
URL: http://sharontate.blogg.se/?tmp=10215536

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0