Pissvecka!







Tur att jag har världens bästa son ivarjefall.
Jag mår inte bra.
Men har endå försökt att göra saker med min son.
I tisdags var det babysång och Bon älskade det. Helst när jag " kastade" han i luften. Hon som håller i sången frågade vilken ungen som skrattade så mycket...=)
Och sedan fick han tokleka med alla barnen.
Det var väldigt kul!
På onsdan var vi till mitt jobb och sa hej!
Alla tanterna gillade Bon och han gillade dem tillbaka. Han blev lite fundersam på min vårdtagare för hon sa inget men när han fick komma närmare henne och smeka henne på handen så blev det bättre.
Igår?
Ja, vad gjorde vi igår?
Hmmm...
Vi kan inte gjort mycket.
Visst spörengnade det?
Jo, då var vi nog mest bara inne och grejade.
Osså när pappa Kent kom hem så for vi till Ica (wohoo!). Bon försökte "prata" med alla han såg men det var bara en tant som pratade tillbaka till han. Va märkligt va? Vilka zombies det finns. Så hittade vi mormor på Ica med och då fick Bon prata av sig en massa. Han blev jättetrött...
De har varit hit med nya fönster men ingen som har installerat dem.
Och jag har hört hur mycket det kommer låta så vi kan inte vara hemma när de ska göra det här.
Idag ska vi försöka hinna med att gå på "kyrkis" och familjegruppsträff.
Jag har ingen lust.
Mer lust att åka till birsta och handla en ny vinterjacka. Den jag har är för stor. I höstas var jag höggravid och den gamla jackan var endå för stor....
Ska se om jag orkar..
Men hörrni!






PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad han är otroligt söt på den där bilden! Titt-ut!



Tur ni hitta "momma" på Ica då så Bon fick surra lite.

Ha en skön helg!

KRAM!

2008-10-03 @ 21:01:55
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0