På begäran!

Fick ett sms av min vackra Annelie att hon tyckte jag skulle blogga lite mer.
Får väl göra ett litet ryck, men jag vill mer än hellre gå och sova...zzz
Mäklaren kom hit idag och det kändes bra, jag har svårt för nytt folk och känner ganska snabbt om det är nån som inte gillar mig.
Inte för att det spelar mig nån roll ni som inte gillar mig. Men jag lägger inte ned så mycket energi på er. Finns bättre saker att greja med. Så är det!
Jag har fått en helt underbar melodi i mitt huvud, jag vill bara höra den låten hela tiden. Och när jag lyssnar till den så börjar jag och gråta, det är  en helt underbar känsla.
Gråta lyckliga tårar.
Lyssna och försök att inte bli lycklig!




Det är för mäktigt!
Nee, till detta underbara önskar jag er all kärlek ni nånsin kan få!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker också att du ska skriva mer,det är så roligt att höra hur ni mår och se bilder på Bon :)

KRAM!

2008-10-15 @ 21:35:24
Postat av: Lotta

Aha ska ni! Kul med nåt nytt =) När flyttar ni då? Du hänger väl kvar i tråden i alla fall på FL? =) Jag måste börja komma iväg på ÖF, hoppas ni kan komma dit ändå oxå!

Same shit ;P Närå, men det är som vanligt på nätterna, nu äter han en eller tom TVÅ ggr =/ Har tagit en liten paus nu, orkar inte så han får mat när han vill.................. Gäsp!!

2008-10-16 @ 08:15:34
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ok, han dricker 8 mån välling. Han dricker bara runt 200 när han lägger sig, ibland 240 men är det mer så orkar han inte. Kanske därför han blir hungrig på natten.. Ska nog börja med 1 års nu när det här är slut oxå. Får se hur det blir.

Okej, idag vet jag inte om vi ska dit.. Har inte riktigt vaknat till än. Trött! =/

2008-10-16 @ 09:02:54
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: jezzia

Hej!

Ja de är jätte skönt att hon blive bra i magen. I dag ska vi nog inte gå. Jag och lillan ska träffa svärmor på ikea och luncha.Annars hade vi gärna gott.

2008-10-16 @ 09:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0