Ont jävla blod..

Jag ska inte utrustast men kniv, och verklgen inte en sylvass obhnordicakniv...
Igår när jag fixade maten så skar jag mig, det tillhör vardan när jag ska skära upp maten. Men denna gån blev det lite väl. Men jag tror ju inte det är nån fara.
Jag har väldigt hög smärttröskel.
Men imorse när jag skulle byta plåster och det jävla såret började blöda igen..Så först blev tungan som ett sandpapper sedan kom kallsvetten och så blev jag välldigt yr, det var nära att det svartnade..
 Jag bara skrek på Kent som fick ta Bon för jag bara måste få lägga mig.
Väl i sängen kom pappa kent och enturage.
Kent berättade att han med hade fått en sån där "grej" när han skurit sig en gång i tiden. Och han funderade om han skulle åka till jobbet eller om det gick bra och det tycker jag att det går. Jag ska inte äventyra och byta plåster när jag är själv bara.

Men det gör inte ont...
Jag lovar!
Nu vill "enturage" ha mat!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men vännen, du måste vara rädd om dig!!!

Nä, jag odlar inte cannabis, men funderar på att börja, för att tjäna en slant... ;-)

Skojja bara!!!

KRAM!!!

2008-10-17 @ 21:27:43
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0