Bloggar alla nio till tio????

Fatta va segt det är jämt vid den här tiden att överhuvudtaget komma in på bloggen och blogga lite. För mig är det den enda tid som jag hinner göra det. Så många kvällar har jag helt sonika skitet idet  och gluttat på tv istället.
Sonen har blivet väldigt svår att söva den senaste veckan men när han väl somnar så sover han som en stock och gärna lite längre än han brukar!
Jag börjar få lite funderingar över hur det ska gå för Kent när jag börjar jobba. Jag vet inte varför det blivet så men jag nattar Bon. Kent har prövat men har inte samma tålamod som mig. Så det blir jag som tar över endå.
Nått som verkligen behöver ändras på!
Jag tror att Bon tycker pappa är lite av "lekstuga" om ni fattar vad jag menar.
Men som sagt ändring på väg!
Vad har vi haft för oss denna underbara helg?
Det var meningen att den skulle innehålla massa städ och sånt tråkigt. Men vi har gjort lite av det, man känner liksom som ingen tjusning i att göra det just nu när vi inte vill bo här. Så dammsugning och torkning av golv fick det bli.
Hur ofta dammsuger ni där hemma?
Här blir det ganska ofta, kanske varannan dag. Vi har ju katt och hon gör sitt bästa att håra av sig lite överallt.
Kent beklagade sig vart hans sockor kunde befinna sig. Jag sa att jag tvättar det som ligger i tvättkorgen. Efter lite letade fann vi inte mindre än 51 (varför inte 50 eller 52?) sockar under sofforna och tvbänken i vardagsrumme.
Jag är inte ett dugg förvånad och väntar på samma visa nästa månad.
Love U longtime mr lova, love...=)

Men vad gjorde vi mera?
På fredagskvällen åkte vi till mcdonals så jag fick njuta lite kyckligvingar. Har inte ett dugg dåligt samvete för det.
I går for vi ut till birsta för jag håller på bli tokig av att hitta min nya jacka. Ska det va så svårt?
Hittade den inte denna gång heller.
Osså var det så mycket folk där ute så det fanns ingen ledig plats att fika på. Jag fattar inte att de finns så få cafeer där ute.
Dumt!
De finns massa "tantklädesaffärer"......Piss tycker vi om sånt.
Vi for hem och mös och hade oss istället.
Idag!
Då for vi ned till stan och tog oss en fika, vi fann platser!
Sedan gick vi lite till gallerian och hör och häpna jag fann min nya jacka!!!!



Titta!!!
Jag tyckte den var jättefin och kärleken tyckte jag passade så bra i den. Den var sådär "mellanpris" på den. Det sved lite i plånboken men inte för mycket.

Nä!
Så får det bli denna gång!
Tänkte avsluta med lite Bonbilder.
Han är ju sötas!



Sötisen väntar på krubb.


Sträcker sig efter favvoboken.


Står och skriker i sängen istället för att sova midda....


Kollar in morsan när hon läser st.


Myser med morsan på morgonen.


Tack och godnatt!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är jackan från H&M? :) Kram

2008-10-13 @ 11:59:18
URL: http://sharontate.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hello darling!

Jag dammsuger fööör sällan....

Ska vi ses nån dag?

Kram!

2008-10-13 @ 20:59:57
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken goknopp! :-D



Snygg jacka! Jag skulle också vilja ha nåt sånt. Lite finare än en täckjacka. Man kanske ska va snygg nån gång menar jag. hihi...



Du frågade om Leos längd. Men jag vet inte hur lång han är. Vi har inte mätt sen han fyllde ett. Då var han 80-81cm.

Men det borde väl kanske göras snart. Den lille rackaren når fan överallt nu. :-P Och dit han inte når, dit puttar han stolen nu.

KRAM!

2008-10-14 @ 20:26:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! ja klart ni måste följa med på ÖF, man kunde få göra handavtryck där. Ni kanske följer med på torsdag? :-) vi ska til bvc kl 14 om nu inte Nova är hängig, vet du om det "bara" är vid feber som barn inte får vaccineras? Står på bvckortet att barnen ska vara friska vid hälsoundersökningarna och det är just det hon ska göra på to..



ha det gott!

kram!

snygg jacka föressten! skulle säga det idag, men hann aldrig! :-)

2008-10-14 @ 20:59:15
Postat av: Elin

Hej! ja vi går dit om hon inte är febrig. ÖF är kl 12.30-14.30, Nova ska till bvc kl 14.. så dom hinner ju rejsa lite innan Bon och Nova! ;-) Är ju babysång 9.30, men det är för tidigt för oss! ;-)

ha det gott!

2008-10-15 @ 09:40:40
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är bra med oss, hur är det med er då?

Det är en ungdomsbok jag skrivit, lite fantasy inspirerat. Skickade in den till ett förlag idag så jag håller tummarna för att dom gillar den :)

2008-10-15 @ 11:18:54
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad söt han är =)

Här är det samma visa med sockorna men dom ligger oftast under sängen ;P

2008-10-15 @ 12:51:42
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja det är han =) Jag tycker faktiskt oxå att han börjar se lite annorlunda ut nu ju större han blir =) Bon har ju oxå förändrats mkt tycker jag =) Dom blir bara sötare och sötare ;)

2008-10-15 @ 16:37:48
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0