VarmT!

Vilken härlig dag det varit!
Natten har varit lite besvärlig.
Bon vaknade halvtvå och var klarvaken. Han skulle bara leka....
Men efter 1 timma så somnade han om...suck va sånt är jobbit.
Vi hade tänkt gått på babysången men Bons faster ringde och undra om hon fick komma.
Osså kunde jag städa undan det sista innan visningen.
Vi hade jättetrevligt och jag bjöd på kålpudding. Andra gången jag gör den och fasen va bra den blir!
Vi gick ner till erickshjälpen och jag hittade en jospress som jag letat efter. 30 spänn skulle de ha för den.
Kommer sakna att bara kunna gå till erickshjälpen sådär när vi flyttat men vi får väll komma och hälsa på nån tisdag och torsdagar....=)
Jag och faster pratade lite om julen.
Det var ju ingen höjdare förra julen.
Bon var bara 1 mån och precis när vi skulle äta så ville han ha mat så jag fick äta kall mat.
Osså sedan sov han mest hela tiden.
Vi skulle ha stannat hemma.
Vi skulle ha bara varit förra julen.
Hoppas att det blir bättre den här julen.
Ni som känner mig vet att jag inte gillar julen.
Har aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig att göra det.

Nä, så där trist kan jag väll inte sluta?
Mer om Bons gåfärdigheter.
Idag har han nästan bara gått, han har bara krupit när han vill komma fram snabbt typ när han vill åt kattmaten...
Jag videofilmade han men vet inte hur man lägger ut en sån film.
Men ni ska bara veta att vi är så stolta över han.
Det är kul att få vara stolt över nått här i livet.


ögonmått någon? Vet inte hur lång(kort) trollis är. Men bordet är 75 cm högt
så han borde ju va lite längre än så..inte för att det är så viktigt..men kul att
veta...


Gotrollis....


tittut!


leka krångligt....

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: sara

herregud lotta vilket söt liten lill-kille du o kent har!

2008-11-05 @ 09:33:12
Postat av: jezz

Duktig han är Bon!! :D

2008-11-05 @ 20:38:00
Postat av: Annelie



Du är utmanad!!!



· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

· Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Kram!

2008-11-06 @ 09:12:44
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Nja, jag tror nog inte att vi orkar stanna idag =( Känner mig jätteseg....



Va DUKTIG han är som går så bra!!!

2008-11-06 @ 10:47:42
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0