Seg som tusan!

Hade en väldigt trevlig dag igår!
Vi var nämligen på 2årskallas.
Grattis Vincent och tusen tack till dina föreldrar som fixat ordning så fin fest!
Barna fick leka lite sedan vart de korv och tårta!
Och de fick med sig en liten "godiebag" hem.
Tyvärr gick det typ 5 minuter så var ena ballongen sönder men det var inte Bon som gjorde det utan pappa Kent.

Mådde jättedåligt när vi kom hem, ont i halsen som fan.
Bon var ganska gnällig ett tag och ville inte äta nån mat alls men när han fick leka så blev det bättre(?).
Somnade fort gjorde han men vaknade typ 10 gånger medans jag försökte kolla på Little Nicki som gick på tvn. När jag la mig vid halv tie så vaknade han första gången tolv, men då la han sig när jag sa till han att han skulle lägga sig igen. Men vid ett tiden så ville han bara komma så då fick han det.
Han la sig på magen och somnade med en suck!

Måste få säga Grattis till Nova som fyller 1 år idag!
Hoppas hon mår bättre!

Idag?
Trött...hängig...vill endå ut en sväng.

Jo, måste få skryta lite. Hittade två åkpåsar(mjukliftar..eller whatever....) på Erickshjälpen för 120kr tillsammans! De var i sammet och har nån pälsimitation som foder. Brio var det. Jag tyckte jag fyndade som bara den.
Vi har ju två vagnar så de behövdes två st, en hemma och en i bilen.
Osså är det ju bra att ha nått jättevarmt till Bon i bilen ifall vi skulle bli ståeende nånstarns i vinter...




Den ena är så här fint blåsvart och den andra som är i bilen är silver.


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kanon med åkpåsarna, varmt o skönt för kiddzen!!!

Hoppas du mår bättre snart!

Kram!

2008-11-02 @ 21:30:08
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka superbra grejer du hittade på erikshjälpen!



Vi får svar i veckan om Novas prover, ganska drygt att behöva vänta! men hon har redan piggnat på sig rejält sen igår! idag är första dagen utan feber! så himla skönt! :-)

hur mår du då? är du nåt bättre? och Bon? blir det nån sång i morgon?

kanske tar kalaset på fredag, är det en dag som passar er?

2008-11-03 @ 13:26:36
URL: http://novasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0