Vilken underbar dag!

Som började med att lilltrollis i vanlig ordning låg å skrattade och nu de senaste veckorna ligger och säger dadadadadadadadada. (inte mamamamamamaamammamaam, som jag skulle vilja...en gång har han sag mamma. Men det var för nån månad sedan.)
Kollade på klockan, inte för att jag behövde men kollade endå. Och ja, den var strax innan 5!
Suck, kan inte Bon sova längre...
Nåväl han somnar senast 20 varje kväll och vaknar inte fören strax innan 5 så det är ju många timmar.
Denna morgon fick han som vanligt komma till mig. (stackars pappa Kent har fått flytta in till vardagsrummet för han snarkar så mycket så varken jag eller Bon kunde sova nått)
Och vi läste nån bok och Bon fick leka i sängen lite för jag VÄGRAR kliva upp innan fem!
Sedan fick Bon mat av mig och han somande nästan genast. Och det gjorde jag med. Vaknade innan Bon och till min stora glädja så var klockan tio!
Inte halvsju som den brukar va.
Bon vaknade tio minuter senare och som vanligt med ett leende!
Han är min lilla glada trollunge!
Klart han med är ledsen, men mest glad och nyfiken.
Jag älskar han så mycket!

Idag skulle vi fara till mitt jobb och fika lite plus tjata lite som vi brukar.
Vi hade så trevligt, Bon höll tal.
Också fick han sitta i min vårdtagares knä, då smekte han henne på kinden och var jätte go med na!
De tyckte han var ett riktgt charmtroll.
Sedan for vi hemöver och fixade med maten.
Bon kunde knappt vänta med sin gröt och vi åt samtidigt, han bara smaskade gröt, sked och bord..=)
Hela hans ansikte och händer var full igröt när vi var klara.
Men det gör inget, bara han äter och mår bra.

Osså fick Bon ett nytt paket från GOBOKEN som vi läste och Bon tyckte de var kul!



Bon och Marie



Bon och Bonny



Bon och Annette



Nya fina roliga böcker!


Silent Hill väntar.........

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du är trött. Men samtidigt så har du ju en skrutt som sover hela natten. Så var glad för det lilla. ;-)

Ma nfår trösta sig med att det alltid finns dom som har det värre.



Kom om ni orkar på söndag. Jag förstår om ni vill vara hemma också om han ska bort i helgen. Det märks ju som sagt om ni kommer. ;-) Ni är välkomna!

Jag ska också till Fjollträsk. Kommer hem på lördagkväll vid 19tiden. :-o

2008-05-28 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0