Undra om en hinner....

Snart ska lilltrollis sova.
Han har gäspat säkert tio gånger på fem minuter, nu for han in till sovrummet med pappisen..=)
Vi har haft ett par underbara dagar så jag har som inte hunnit sitta och skriva nått.
Kanske hinner jag inte nu heller.
Igår var vi till Cicci och snackade en massa och hade så trevligt.
Idag så träffade vi min mamma och vi gick ned till city gross för att köpa lite sallad för vi tänkte sitta ute å äta den men de blåste så kallt så vi gick hem till oss istället.
Vi hade så trevligt och Bon toklekte mest hela tiden.
Osså ringde jag till Bons sjuksyster å pratade med henne om hur han sover och att han bara spyr hela tiden nu när han får mat + att jag ammar han.
Hon är så bra!
Bon har ju inte varit frisk många dagar sedan nyår så hon trodde det var därför han spydde hela tiden.
Han är ju inte riktigt frisk nu utan snorar varje dag.
Han har börjat krypa nu (eller åla)och fasen va snabbt de går.
På en millisecund höll han på att få tag på en sladd som var slarvigt laggt på golvet.
Så nu är de slut på friden..=)
Ne de är så kul att han gör en massa framsteg!
Medans jag sövde trollis så var kärleken ute å köpte glass av glassbilen. så nu sitter jag å mumsar tykisk peber glass, åh så god den är!
I morgon ska vi åka till birsta med Annelie och Ida, det ska bli så kul!
Har ganska många presentkort att göra av med. Och jag måste hitta nått fint att ha på mig på bröllopet som vi ska till i sommar.
Det stod klädsel kavaj....
Nee
Ska sova jag med snart.

PÖSS!


image46

Så här ligger trollet, gissa om jag är orolig, men hans sjuksyster sa att han var ju så stark så han fick ligga sådär om han ville.

Kommentarer
Postat av: Mia

Han är ju så pass "gammal" nu så sover Bon på mage är det inte nån fara alls. Man kan liksom inte göra så mycket åt det när dom börjar snurra som dom vill.

Jo, Leo fyller snart 1. 2juni är det närmare bestämt. :-o Tiden går sjukt fort.
Så det blir väl ett bautakalas på söndagen innan. Gruvar mig lite, för det kommer nog bli tokmycket folk.

Mysiga bilder från Norra!
Jag har aldrig, ALDRIG, vart där! :-o
Så i sommar ska jag släpa med Joel på picknick.
Kram!

2008-05-15 @ 20:11:37
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Lotta

Han har faktiskt börjat vrida på sig och trycka ner huvet i kudden när han är trött. Ofta när han är trött och ligger på mage och leker så lägger han ner huvet, men han har inte fattat att man kan ha huvet på sidan. Han trycker ner hela ansiktet =/ Så så kan han ju inte sova. Men det är trångt i sängen för nån nalle och så ligger vid sidan, så han kan inte vända sig riktigt. Jag brukar lägga honom på sidan men det blir aldrig så att han vänder runt sig helt.
Oj vad långt det blev =P

Ser skönt ut på bilden =)
Men det sägs ju att dom sover bra på mage (även om det kan vara farligt med det), som vissa metoder, tänkte på den "sova hela natten" då ska dom ju helst ligga på mage..

Tänkte hoppa i säng nu.. Men Eric vaknar nog snart och vill äta så det blir bara jobbigare om man nyss somnat.. Så jag väntar nog uppe en stund. *gäsp*

2008-05-15 @ 22:50:15
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Jenny

Amanda skulle ha kommit 3 november, så det blev nästan 8 veckor för tidigt. Hon har också börjat vända sig när hon ska sova, tror inte det är någon fara att hon sover på magen, men jag blir oroligt och springer och vänder tillbaka henne hela tiden.

2008-05-16 @ 11:03:46
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0