Tack mommo!

Oj, vilken dag vi haft!
Bon, jag och mommo!
De var tänkt att vi skulle gå å köpa lite sallad och sätta oss ute.
Men city gross hade ingen sallad så vi tog en burgare istället på Frasses!
Så gott!
Sedan fortsatte vi hemöver och in på erikshjälpen.
Såg en Dubbelvagn för 300 spänn! En emmaljunga!
Helt otroligt billigt!
Inte för vi behöver en just nu men förhoppningsvis i framtiden..=)
Osså köpte vi glass.
Vi gick å satte oss i en lekpark och jag tänkte Bon skulle få gunga lite.
De var två flickor där som gungade och hade så kul! När Bon såg dem så började han bubbla av skratt! Han kunde inte sluta, han tyckte de såg så roliga ut när de gungade.
Osså ville de prata lite med Bon.
Snacka om att de ska börjas i tid att charma tjejerna!

Jo, så skulle jag få en ny bärsele av mina föreldrar och efter mycket letande så fann vi en sånn här





Beco butterfly bärsele

Den funka tills bäs blir barn och väger 25 kilo!
Det kommer ju blir bra, om beställningen blev rätt.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh den selen såg skön ut! Med bandet runt magen där! Vad är det för märke? Kostar? =)

2008-05-27 @ 19:50:51
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Maddie

Gud vilken smidig bärsele :) Jo hon pratar mycket :) En väldigt pratglad liten tös har jag :)
Hur gammal är din?

2008-05-27 @ 19:51:04
Postat av: Mia

En sån vill jag med ha! Smidigare än en MT! Men jag funderar på att försöka sy en variant själv. En MT typ med spännen.

2008-05-27 @ 20:00:46
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: tessa

Ni kan få vår syskonvagn sen om det blir aktuellt innan vi hinner göra oss av med den ;) Är också en Emmaljunga, en blå...

2008-05-27 @ 21:23:27
URL: http://unscarred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0