Pirat till konsum!

Oj, nu har jag haft en massa spännande dagar så jag inte hunnit skriva av mig nått..=)
Så kul att ha nått för sig!
igår for jag å Bon ner till byn för att träffa Vackra Helena och henes tokbusige son Julian.
Vi gick med snabba steg till Kultan för att fika.
Sedan var det tänkt att vi skulle kolla lite musik på barnavdl men det var slut för terminen.
Nåväl, vi satte oss å läste lite bok, pratade och hade så trevligt.
Vi for hem till Helena och Julian sedan och fortsatte prata osså tittade vi lite på Litle Britian. Så roligt så vi höll på smälla av!
Bon sov mesta delen av besöket och Helena skulle ha han nån gång framöver.
De skulle gå å handla och Julian kunde inte bestämma sig ifall han skulle gå som spindelmannen eller som Jack Sparrow. De slutade att han gick som en jätteglad pirat!
Helena gick som sig själv.
Och vi for hemöver för att handla. När vi kom fram till City gross upptäkte jag att jag hade glömt min jacka hos dem, med plånbok och nycklar....Fatta om vi blev less.
Så de var bara att vända....suck!

Nåväl, tanx my fair rockchic for tha date! love U soo!

Idag var vi bjudna till mamma på våfflor!
Nannanananananan!
Så gott!
Mammas arbetskamrater kom med och de tyckte Bon var så fin. Plus att de tyckte han var så stark i kroppen. De trodde att han skulle nog börja gå snart.
Nooo, tänkte jag inte gå ännu...han som är så nyfiken redan nu, hur ska det gå när han springer, tro....
Nåväl vi hade jättetrevligt och fick även träffa moffan när han kom hem från arbetet.

Tack för att ni finns och är så underbara.

Jo, osså blev vi bjudna till Invito på söndag. Morsdag och allt..=)
http://www.invitobar.se/sundsvall/index.htm

De komma bli gott de där.

image49

mormor läser lite för Bon innan alla kommer..=)

image50

Gummiungen Bon

image51

Tokbuser med Erik och Sonja

image52

Gosar med mommo!

Äh, nu ska jag spela lite Silent Hill på psp!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mia

våfflor, gud så gott! Det var toklänge sen jag åt det.

2008-05-21 @ 12:40:01
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0