Min tur?

.......eller snarare otur.
Har ju fixat in mig på Buzzadors sida och har fått vänta så länge på nått att få prova.
Jag som tänkt mig prova nått gott att tugga på eller nått mysigt att lukta på. Men va får en annan?
Ett prova på kreditkort!
Va fan!
Jag blir less!
Jag hoppas jag får fler erbjudanden för jag kommer inte tacka ja till ett sånt.

Nåväl.
Igår firades morsdag.
Jag fick ett väldigt fint våffeljärn av kärleken. Och av mina föreldrar blev vi bjudna till Invito! Nyöppnad resturang. Åh så gott de var!
Bon var på bästa charmhumöret. Hade glömt kameran, så vi tog nått med mobilen. Inge kula bilder blev det..tyvärr...
Syster tog nån bild med, hon skulle skicka. men få väll se hur de bilderna blev.
Sedan for vi hem till mommo och moffan för moffan hade köpt tårta också!
Ni är för otroliga.
Ja, och vet ni va de frågade ifall jag ville ha?
De frågade ifall jag ville ha en eumoppe!
Så de får jag fundera på ett tag.
Syster skulle få en och de ville att jag skulle få nått med som kostade lika mycket.
De är så jag blir helt mållös!
Ojojojoj!
Om jag fick välja själv så skulle jag hellre ha lite nya möbler.

Osså vad har vi gjort idag?
Vi gick till Haga upp till mammas jobb och hälsade på, hennes vårdtagare blev så glad över att vi kom. Vi satt å filurade på och sedan orkade vi inte gå hem så vi tog bussen...

Nu sover lilltrollis efter massa nattsagor, sånger och "nattnutten"

image64

Öh...pass!

image66


Bon och min syster. ( sorry för den urusla bildkvaliten)


image67

Bon och mommo på hennes jobb




PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mia

Våffeljärn är inte fel det. :-D ett sånt har jag också. Men man får ju grädda som en tok. Önskar jag hade ett dubbeljärn. :-D
Själv fick jag skraplotter. suck*

2008-05-26 @ 20:50:40
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: maddis

Hej, såg att du hade kommenterat i min Gammla blogg :) Kul :). Har en ny blogg nu, vore skoj att ha dig som läsare :) dock inget tvång

www.metrobloggen.se/maddie

2008-05-27 @ 15:40:36
URL: http://snuttan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0