Sitter här ensam....

.....Pappa Kent for till några vänner och kollar på fotboll...
Vad händer då?
Inte mycket, tänkte ett tag fixa till här i datarummet.
Men kom senare på att de är väll inte meningen att jag ska göra allt här hemma????????
Nej, de får Kent göra, de är ju trots allt hans grejer i bokhyllorna.
Fyra(!) hela billyikeabokhyllor är full med datagrejer(och ganska mycket skräp tycker jag...). Inget får under inga omständigheter kastas.
Jag blir bara trött när jag ser allt.

Vi tänkte åka och kolla vikingamarknaden men vi åkte till fyndlagret istället och sedan till Coop.
Så inge kulare än så.

Igår tog jag och Bon en sväng med Johanna och Rebecka som vi bor grannar med. Vi hade så trevligt!

Hmmm, bokhyllorna hånler mig i ryggen....



En sånn tshirt vill jag ha, men de hade bara st small.......

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade röjt ur hela garaget från bråte så det var tomt...Va bra tänkte jag...får vi plats med bilen. mmmm...när jag kom hem stog det ett trumset där, gitarrer och basar. Stackars grannar... Summan av kardemumman; Det spelar ingen roll om man slänger grejer...det kommer saker lika fort tillbaka dit ;P

2008-06-15 @ 22:44:56
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0