Midsommar och nån dag innan..=)

Har som inte hunnit sitta här så att jag kunnat skriva nått.
Men har avverkat en massa underbara dagar med en massa underbara människor!

Häromdagen blev det promenad x 2.

Först med Lotta och sötpluppen Eric. Vi gick på morgonen, eller förmiddan..hade så trevligt!

Medans vi gick så fick jag ett sms från Johanna och hon ville med gå en sväng och det gjorde vi efter 12, vi gick ned till erickshjälpen och jag fyndade 5 bodys, 1 tshirt, 1 bäsrsele, 1 filt, 2 tygböcker, 1 tredelad tavla för 100 spänn!!!!!

Tex bärselen skulle de ha en 10 för!


Jajustaja..dagen då Bodil fick somna in så följde Bons faster Anna-Lena hem till oss och vi hade så trevligt!


Igår var de midsommarafton och i år firades det i Bosvedjan hos våra underbara vänner Annelie, Ida, Tomas och Fredrik.

Vi var 5 familjer med massa bäsar och ungar.

Åt silllunch med massa paj och annat gotta och sedan på kvällen så grillade vi.

Tack för att vi fick komma!

Kram på er goa!




Bon får mat av sin faster medans jag fixar mat



Bon laddar upp inför midsommarkallaset!



Bon och Tristan



Mingelbild



Mingelbild



Bon och Annelie


Nä, nu ska vi kolla om sonen vill med på promenad.


PÖSS!


Kommentarer
Postat av: katta

fina bilder :)

2008-06-21 @ 11:52:18
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: carroooooooo

Vad stor han blitt! det går så fooort... fast vi får ju inte sova så vi får ju mer tid med lillan än om vi sovit bort en massa timmar om nätterna... =)Positiva tankar måste man ha....

2008-06-21 @ 14:51:08
URL: http://dhrakken.blogg.se/
Postat av: katta

hej! jodå vi har det bra... min dotter är lite sjuk.. hoppas det går över snart... hur är det hos er?

2008-06-21 @ 23:32:20
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja jag tror det är Sillmans! Det var supergott! =)

Nja, där har vi nog inte varit!

2008-06-22 @ 10:04:40
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0