Hello!

Tänkte ta en sak först bara.
Har kommit fram till att de spelar ingen roll ifall trollis somnar kl 18 eller 21 så ska han bara upp runt 6 tiden....

Nåväl.
Idag hade vi inge speciella planer, bara att vi skulle ju ha varit och fixat lite snygga kläder till trollis som han ska ha på bröllopet.
Mamma ringde innan nie och frågade om vi skulle in till stan och det skulle vi ju..=)
Vi hittade så fina kläder till trollis och hans tredje par skor.
Kent vill köpa converse till Bon, men de kostar 300 spänn..
Hittade en pajform med och skor till mig själv.
Kollade in smycken på Guldfynd, jag vill ha en pärla men det fanns inte så som jag ville ha.

For hem och fixade en paj, sedan sov jag och trollis nån timme, vaknade av att han skrek i mitt öra. Satt på mobilen och Candelmass för att upptäcka att det bara var ett skrik av att Bon var less på att sova, NU skulle han leka, och helst med min mobil.......

Hade köpt en lekmatta till Bon som han har inspekterat nästan hela kvällen, den är jätteskön att sitta, ligga och stå på.

Nu somnade han tidigt, så jag väntar nog att han kommer vakna om nån timme......

Vad ska ni göra på midsommar?



Kolla in stilen, kl är inte ens 6 på morgonen...



Busblicken.........



Bra och fin lekmatta, Bon verka gilla O



Titta så fina kläder han ska ha på bröllopet!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har missat att ni ska på bröllop. Du har säkert sagt det, nån gång. Men minnet är ... inte det bästa. :-D

Jätte fina kläder till Bon!

Å lekmattan gillar jag. Sån vill jag också ha i mitt rum. :-D

2008-06-16 @ 22:41:00
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0