Helgens hetta!

Tja!

Här hinner en inte sitta och skriva nå mycket.
Men nu ska väll jag göra det.

Fasen va varmt de blev de senaste dagarna, för varmt för min smak.
Bäsen har fått varit i bara blöjan och mamsen och papsen har som så när gjort de samma.

Va har vi haft för oss, då?

Jo i fredags åkte vi och hälsade på min älskade bästa vännina och hennes hjärtevän. Med oss hade vi gottigottkött som vi grillade.
Vi hade så trevligt och pratade en massa.

Osså på lördan åkte vi till Cicci och Danne. Då skulle vi med grilla. Och trevligt hade vi då med. Tänk va trevliga vänner vi har!


Tack alla för att vi fick komma och hälsa på er!


Igår så ville mamma att vi skulle komma upp för de hade kommit hem från Skottland. De ville så gärna krama lite på Bon.

Efteråt så gick vi ned till Pizzerian och tog en Kebabpizza medans sonen sov som en stock i vagnen.


Nuså har trollis börjat sova en massa timmar i ett steck på dan med.

Han sover minst 3 trimmar och de är ju så skönt.

Jag sover lite med han med, de är så mysigt att goa med han.


Osså våran son är inte ett dugg blyg av sig.

Han hoppar till (nästan) vem som helst.




Får mat av underbara Helena



Sitter och myser hos Danne


Ne, nu ska jag kolla om trollis tänkt vakna snart, tror det för jag tänkte sova lite med han..=)

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt med en massa grillande. :-D



Nog tusan har det vart för varmt. Jag var så glad idag över allt regn. hihi...

Men jag gillar heller inte värmen så mycket. Lagom är bäst.

2008-06-10 @ 22:50:26
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för att du kommenterat min design.

Jag vet knappt själv hur jag fick till det. Skulle jag försöka en gång till skulle allt nog raderas. haha....

Men besök http://designadinblogg.se/ Det är den sidan jag tar hjälp av.

2008-06-12 @ 11:36:35
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0