Mamma fyller 60 år imorgon!

Japp, det är helt otroligt!
Eller så är det väll inte det..
Vi tog det väldigt lugnt hela morgonen.
Bon vaknade tre av att pappi snarkade som bara den och sedan fick Bon sova mellan oss istället och sov till halvsju. Sedan skulle han bara leka, leka, leka.
Kl halv tolv ville trollungen sova middag och jag ville det med men hade inte ätit så jag skulle lägga mig halvett och då vaknar Bon påengång.
Suck....men jag han bara ta upp han så somnade han om och vi sov till två.
Då gick vi ut medesamma.
Skönt väder.
Och framförallt så är det så skönt att bara få vara vi tre.
Precis som de ska va.
Jag älskar er så mycket och vill tillbringa mest av min tid med er.
Hela dan och kvällen har varit så skön.






                                          
                                                                                    
                                                                                   
                                                                                   
                                                                                   
 

Jag låter bilderna tala.
Men måste få tillägga.
Gissa vad tavlan(tavlorna) kostade?
20 spänn på Erikshjälpen.
De ska hänga ovanför vår säng men
inte i det rummet som vi delar med
Bon just nu.
Vi ska ju ändra lite så trollet får
eget rum.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha innan jag läste tänkte jag precis fråga vart ni köpt tavlorna =P JÄTTEFINA!! Och vilket pris!

2008-07-11 @ 21:47:15
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0