Hejsan!

Har haft en massa bra dagar men också lite skit har de varit.
I helgen var vi till Stöde och jag fick hålla en 1 månads liten donna, så söt och underbar! Hennes storebror var jättesnäll med Bon och gav han en kram när vi skulle fara, jag hoppas att Bon blir så med.
Vi hade jättetrevligt!
I går gick vi på en riktig söndagspromenad, vi var och kollade lite radhus som är till salu. Kul att bara kolla vart de ligger, vi ska kolla om vi får gå in och kolla med.
Fattar verkligen inte hur det kan komma sig att det har blivet så dyrt här i Bosvedjan.
Sedan gick vi till mina föreldrar och jag var jättetrött och verkligen inte alls social så de blev en snabbvisit. De blir ju så ibland.
Idag for jag och Bon till Sköna Helena och hennes underbara(och idag smått tjurige) son Julian. Jag hade så skönt där hos dig min älskade vän!

Bon har varit ganska tjurig han med några dagar. Jag tror att han fått för lite nattsömn nån vecka. kärleken har fått "flyttat" in till sovrummet och han snarkar så Bon vaknar runt 3-4 tiden och efter lite gung och hyssande så sover han till sin "vanliga tid" som just nu har blivet halvsex.
Kent "flyttade" tillbaka igår natt till soffan och Bon vakande halvsex i morse och fick mat sedan sov han till åtta.
Det kan nog inte ta så många dagar tills han är tillbaka tror jag.
Bon somnar som vanligt mellan sju-åtta tiden.
Också kan det bero på att Bon har utvecklas nått så vansinnigt fort bara på några dagar. Och att de har varit en massa dagar med en massa nya intryck som ska bearbetas. Nu ska vi ta det lugnt så han kan få ro att sova på natten.
Bon har kommit på den sköna konsen med att skrika, gärna och mycket gör han det. och helst när han ställt sig upp och viftar med ena handen så ger han upp en massa glädjeskrik.
Neee nu ska jag sova....zzzzzz
ha det bäst!
PÖSS!



Bon fick nytt bokpaket som uppskattades som vanligt!



Trollungen körde rally över sitt lekgolv....



Gungar hos mamma



Kör bil



Är toktrött i en för stor sulky men vill inte sova...


PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0