Ett erbjudande som vi inte kunde tacka nej till.........

.................mina föreldrar ska hjälpa oss ifall vi ska låna till ett hus!
Helt otroligt!
Men min pappa sa det till Kent, pappa visste nog att jag skulle protestera lite. Jag tycker att de helst av allt  att de ska resa en massa istället.
Jag kan inte tro att de är sant, måste få smälta...

Vi var dit idag och fick en massa god mat och trevligt sällskap. Bon fick en läragåvagn som han kollade in. Hjulen var trevligast. Pappa höll på att sätta upp grind för trappen när vi kom och han tyckte att Bon skulle nog m bra att få bada lite. Och De var som vanligt en väldigt bra ide.
Bon kröp runt i bassängen hela tiden och håvade in en massa gräs.

Är trött och ska sova nu....




Hej va de går...=)


PÖSS!





Kommentarer
Postat av: Malin

Oj går han nu? med stöd alltså=)

Jo Maja var riiiiktigt risig i magen kan jag lova...fick vädra hela huset och tända lite aromalampa...Danne fick ta reda på allt haha!! Sen bajsade hon inne en gång inatt oxå =/ stackarn hade ooont i magen =( Och hon är ju rätt så stor så det blev inga små pölar kan jag lova!

2008-07-31 @ 22:33:19
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mia

Värsta rallykungen! :-D



Härligt med hus! :-) Har ni några funderingar över vart det ska ligga?

2008-08-01 @ 21:04:21
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0