What!!!

Såhär tidigt har jag nästan aldrig satt mig vid datorn.
Men vi är på gång snart.
Bon var som vanligt klarvaken och jättelycklig kl 530 och av nån märklig orsak så har jag nästan börjat vant mig. Han somnar varje kväll senast 1930 så det är ju många timmar sömn för han.
Nu sitter trollungen och tittar på playhouse disney.
Det är bästa kanalen tycker han om jag byter kanal när han slutat tittat så kommer han tillbaka och stänger av tvn!
Jajustaja igår blev det många samtal för pappa Kent när vi kom hem och när pappa Kent pratar i telefonen så vankar han runt hela tiden.
Bon följde sin store idol pappa hela tiden men fick ingen uppmärksamhet så vet ni vad Bon gjorde? Han gick fram till telefonkontakten och drog ut den!
Bon fick den uppmärksamheten han ville ha och ingen av oss kunde skälla på han för han var ju smart och kom på en lösning.
Nu ska vi ut snart, såg att Bon nästan sitter och sover nu....






PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jezz

hahahaa han är smart Bon! :D

2008-12-10 @ 14:17:29
URL: http://xjezzx.blogg.se.
Postat av: Lotta

Tack =)

Den vi har är en "vanlig" bastu tror jag, den var där sedan innan. Vi har ingen tvättmaskin, har inte haft det på över ett år nu =/ Min mamma och Ms faster har tvättat åt oss! Ska verkligen bli skönt nu när vi kan tvätta själv, hur man nu kan längta efter det ;P

2008-12-10 @ 18:42:03
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi.... Han är för söt!

Smart drag att dra ut pluggen. :-D

2008-12-10 @ 21:31:02
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0