ULTRALJUD!

Det gick bara fint med att titta på bebben i magen, den ser nästan identisk ut som Bon gjorde i magen men det kanske inte är så konstigt.
Men innan vi kom dit.
Jag var så less och stressad över att det hade snöat och Bons barnvakter skulle bli sena, vi åkte hemifrån kvart i nie. Hade tid nie.
Plus att när Kent precis skulle starta "turbon" kom en vän springade, vet inte vad han ville men vi hann inte höra efter heller.
Dumt kändes det.
Aja...
Hade jättetur med att det fanns parkeringsplats direkt utanför entren och vi hann ta ut lite stålar ifall det blev några bra bilder på bebben.
Och det blev det, den visade upp sig som bara den, sög på tummen, sparkade en massa med både ben och armar. Vilket jag kännt att den gör en massa hela tiden.
Efter gluttandet på våran skatt for vi till Mcdonalds och åt frukost, det var gott men jag fick inte ned så mycket som vanligt nuförtiden.
Tur att Kent äter upp min mat med..=)
Sedan till IKEA för att införskaffa en bra Sekretär som vi ska ha i vårat vardagsrum.


Osså köpte vi lite säkerhetsprylar plus julklapp till lilltrollungen våran.
Bon är verkligen inte intresserad av paket ännu så han får bara några denna jul, men han kommer få några av många så han klarar sig.
Vi hittade jättesöta handockor, det tror vi han kommer älska!
Jo, trollet sov till klockan 7 i morse!
Det är inte så jag tror att det är sant
Men idag har han inte sovit så jättemycket, 2 gånger och ca 1 timme vardera.
Nu på kvällen skulle jag vara dukti och skruva in luckor till ena bokhyllan, ett tag gick det bra men ju närmare sju klockan kom så blev Bon bara mer och mer grinig.
Somnade bums efter vällingen.
Vi håller tummar och klor att han sover länge imorgon med.
Tyvärr har min kropp vant sig vi femtiden på morgonen så jag har vaknat endå..=(
Men det är så skönt att få ligga och dra sig nån timme.
Imorgon ska Bon ha barnvakt då med för vi ska till banken, köpa julklappar plus åka förbi lägenheten och få med oss ytterligare lite.
Nu sparkar trollungen i magen på kissblåsan....=)

Jajustja.
Måste fixa lite möbler till toaletterna.
Vi är lite inne på den här från IKEA

Bägge badrummen är blå. Så då funkar det med vitt.
Och yes, nån som vet av bra och billiga elementskydd? Vi behöver inte ha elementen på eftersom vi har luftvärmepump men vi har ett litet troll som går och sätter på dem endå och de blir tokvarma direkt så det är risk att Bon ska bränna sig.
Är så trött att jag faller från stolen snart..zzzzz


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vad härligt med ultraljud!!! Det är en speciell känsla när man får se sitt lilla barn därinne!

Hoppas allt gått bra med flytten, och att man får komma förbi och hälsa på snart!

Kram!

2008-12-22 @ 20:43:24
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0